Notícies

La professora Judit Vall s’incorpora com a editora associada al Journal of Behavioral and Experimental Economics

La professora Judit Vall, investigadora de l’Institut d’Economia de Barcelona (IEB), ha estat convidada a participar com a editora associada a la publicació del Journal of Behavioral and Experimental Economics. La professora Vall serà una de les responsables de la secció d’Economia de la Salut. La invitació l’ha cursat Pablo Brañas-Garza, editor en cap de la revista i director del Loyola Behavioral Lab.

El Journal of Behavioral and Experimental Economics és una revista acadèmica bimestral que cobreix l’economia conductual i experimental. Va aparèixer l’any 1972 com a Journal of Behavioral Economics i al 1991 va passar a anomenar-se Journal of Socio-Economics. La seva denominació actual la va obtenir l’any 2014.

El Journal of Behavioral and Experimental Economics recull articles que aborden diversos temes econòmics sempre relacionats amb altres ciències socials, especialment la psicologia. Es tracta d’una revista capdavantera en les contribucions en economia del comportament, economia experimental, psicologia econòmica i judici i presa de decisions.

La investigadora Judit Vall és experta en avaluació de polítiques, particularment en les àrees de l’economia de la salut i l’economia laboral. A més de ser membre de l’IEB, Judit Vall és professora associada del Departament d’Economia de la Universitat de Barcelona i investigadora associada del Centre de Recerca en Economia i Salut de la Universitat Pompeu Fabra.