Notícies

La professora Judit Vall, guardonada per la seva trajectòria en l’àmbit de la divulgació científica i humanística

El Claustre de Doctors i el Consell Social de la Universitat de Barcelona (UB) han distingit la Dra. Judit Vall, investigadora de l’Institut d’Economia de Barcelona (IEB), per la seva activitat excel·lent en l’àmbit de la divulgació científica i humanística. L’acte de reconeixement ha tingut lloc a l’Aula Magna de l’edifici històric de la UB i ha estat presidit pel rector Joan Guàrdia.

En l’acte de lliurament del premi, el jurat ha posat en valor la trajectòria de la professora Vall en l’activitat de divulgació, contribuint així a la projecció, la difusió i la valoració del coneixement i dels valors científics, tècnics i socials que la UB vol promoure. Concretament, el Claustre ha destacat l’impacte de la professora Vall en els principals mitjans de comunicació del país i el seu paper destacat en el blog d’economia Nada es Gratis.

En aquesta edició, junt amb la professora Judit Vall, també ha rebut el guardó el Dr. Enrique Bassat Orellana, professor del Departament de Medicina.