Notícies

Els doctorands de l’IEB, Francisco Lima i Nicolás González, defensen les seves tesis doctorals

Els fins ara doctorands de l’IEB, Francisco Lima Cavalcanti i Nicolás González Pampillón, han defensat les seves tesis doctorals, amb les que han tancat el seu doctorat a la Universitat de Barcelona.

Francisco Lima va defensar la tesi ‘Essays on Brazilian Political Economy’, en la que analitza la reacció dels estaments polítics, governs i votants davant de situacions de corrupció, desastres naturals o èpoques de recessió en el context del Brasil. La tesi va comptar amb la direcció dels investigadors de l’IEB Albert Solé i Amedeo Piolatto.

Per la seva banda, Nicolás González va exposar la tesi ‘Essays on Urban Economics’, dedicada a l’anàlisi de l’impacte de les reformes urbanístiques en les dinàmiques ètniques de diferents barris. En aquest cas, la tesi va ser dirigida pels investigadors Jordi Jofre i Elisabet Viladecans.