Notícies

Martí Parellada substitueix a Salvador Alemany com a president de la Fundació IEB

El patronat de la Fundació Institut d’Economia de Barcelona ha acordat per unanimitat nomenar com a nou President de la Fundació IEB a Martí Parellada, fins ara Director de l’IEB, en substitució de Salvador Alemany. El patronat igualment ha acordat nomenar nou Director de l’IEB a Josep M Durán, qui fins ara ocupava el càrrec de gerent.

Formen part del patronat de la Fundació Institut d’Economia de Barcelona quatre entitats privades (Abertis, Applus, Gas Natural i la Fundació Bancària la Caixa), conjuntament amb l’Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona i la Universitat de Barcelona.

L’IEB està integrat per més de 60 persones, entre investigadors i doctorands.La recerca dels seus membres es centra principalment en les àrees del federalisme fiscal i l’economia pública; l’economia urbana; l’economia del transport i les infraestructures; l’anàlisi dels sistemes fiscals; el capital humà; la sostenibilitat energètica; i, la innovació.