Amedeo Piolatto i Rafael González Val, nous investigadors post-doc de l’IEB

Les seves línies d’investigació se centren en economia política, economia pública, teoria microeconòmica, economia geogràfica i economia urbana i regional

Amedeo Piolatto i Rafael González Val s’han incorporat, respectivament, als programes d’investigació en Federalisme Fiscal i Ciutats i Innovació, després d’aconseguir les places convocades per l’Institut per a investigadors post-doc. Ambdues places tenen una durada de tres anys.

Piolatto, de 31 anys, ha estudiat Economia a la Universitat de Torí i s’ha doctorat tant en la Tolouse School of Economics com en l’Universitá Bicocca de Milà, amb tesis sobre economia pública i economia de l’educació dirigides per Phillipe de Donder i Mario Gilli.

Com a investigador post-doc de l’IEB, Amedeo Piolatto treballarà al programa d’investigació en Federalisme Fiscal, dirigit pels professors Albert Solé-Ollé i Núria Bosch-Roca, i també podrà continuar duent a terme investigacions en les seves pròpies àrees.

Quant a González Val, de 29 anys, ha estudiat economia a la Universitat de Saragossa, on també s’ha llicenciat en Dret i ha obtingut una menció de Doctorat Europeu amb una tesi sobre el creixment de les ciutats, amb direcció de Luis Fernando Lanaspa Santolaria i Fernando Pueyo Baldellou.

Rafael González Val treballarà com a investigador post-doc sota la supervisió dels investigadors del programa de Ciutats i Innovació, dirigit pels professors Elisabet Viladecans i José García Quevedo.