L’IEB i la Diputació de Barcelona impulsen la recerca sobre el govern local de Catalunya

L’Institut d’Economia de Barcelona (IEB) i la Diputació de Barcelona han obert convocatòria per la concessió d’un ajut a la recerca sobre el govern local de Catalunya. El finançament anirà destinat a analitzar la transformació del sistema de governs municipals degut a l’impacte de la crisi econòmica. L’estudi seleccionat tractarà, preferentment, sobre el finançament i la hisenda local i l’aplicació de mecanismes d’avaluació d’eficiència. Només s’aprovaran treballs inèdits, no publicats i realitzats dins de la convocatòria.
La concessió està oberta a professorat universitari que hagi defensat la seva tesi doctoral en els últims cinc anys, alumnat de postgrau i professionals de les administracions públiques catalanes.
L’import de l’ajut serà de 3.700 € i les sol·licituds es podran presentar fins el proper 31 de gener de 2016 a la direcció ieb.calls@ub.edu.
CONSULTA LES BASES DE LA CONVOCATÒRIA