Joaquim Coello, president d’honor de l’IEB

Després de set anys com a president de l’Institut d’Economia de Barcelona (IEB), Joaquim Coello ha estat nomenat president d’honor de la institució. L’empresari va assumir el càrrec de primer President de la Fundació IEB des de la seva constitució al 2008, mantenint la seva posició fins que el 2015 va passar el testimoni al president d’Abertis Infraestructuras, Salvador Alemany.

Coello ha estat una de les figures clau en el creixement de l’IEB. Destaca la seva vocació per intentar conciliar les necessites del món empresarial, universitari i de la societat civil. Una vocació que va portar també durant la seva etapa com a president del Consell Social de la Universitat de Barcelona. L’IEB es felicita pel nomenament del seu nou president d’honor.