Acto: Seminario

Fecha: diciembre 17, 2013Hora: 14:30

Aula Sardà – Facultat d'Economia i Empresa de la UB

Presentación

Elena Costas (Universitat de Barcelona & IEB): «The impact of corruption on voter turnout. Evidence from Spain»
Simón Planells (Universitat de Barcelona & IEB): «When police patrols matter. The effect of police proximity on citizens’ crime risk perception»
Maria Sánchez (Universitat de Barcelona & IEB): «Big plant closures and agglomeration economies»
Joan Mª Mussons (Universitat Autònoma de Barcelona): «Fiscal policy responses to changes in the cyclical position of the Autonomous Communities: an empirical analysis»