El IEB presenta el seu informe anual sobre Federalisme Fiscal i Finances Públiques

DESCARREGA L’INFORME

El Cercle d’Economia acollirà, el proper DILLUNS 29 DE FEBRER a partir de les 12H, la presentació del nou ‘Informe IEB sobre Federalisme Fiscal i Finances Públiques”, que aquest any es centrarà en l’anàlisi dels mecanismes europeus per superar la crisi.
A l’acte hi participaran els treus autors del document: el professor de la Universitat de Barcelona i investigador de l’IEB, Dirk Forenmy, el Director General d’Economia i Estadística del Banc d’Espanya, Pablo Hernández de Cos, i professor de la Universitat Pompeu Fabra, José Luís Peydró.
El president d’Ercros, Antoni Zabalza, s’encarregarà de la inauguració de l’acte, mentre que el tancament anirà a càrrec del president de la Red de Instituciones Fiscales Independientes de la Unión Europea, José Luis Escrivá.
ACTE: Presentació del “Informe IEB sobre Federalisme Fiscal i Finances Públiques”
DIA: Dilluns, 29 de febrer
LLOC: Cercle d’Economia. C/Provença, 298 (Barcelona)
12:00 Inauguració. Sr. Antoni Zabalza, President d’Ercros, Cercle d’Economia