El doctor George Chorafakis s’incorpora a l’IEB amb una beca Marie Curie per estudiar l’impacte dels clústers industrials emergents en el desenvolupament tecnològic

El dr. George Chorafakis s’incorpora al IEB amb una beca Marie Curie per estudiar l’impacte de la crisi financera en els sistemes d’innovació i, per extensió, en la dinàmica industrial de les economies afectades a la UE.
Doctor en Geografia Econòmica per la Universitat de Cambridge, George Chorafakis va començar la seva estada de 24 mesos a l’IEB el dimecres 1 de juliol. En línia amb els temes d’interès del programa de recerca de l’IEB ‘Ciutats i la Innovació’, estudiarà la relació entre el desenvolupament tecnològic i els cicles econòmics i el paper potencial de IDTI i les polítiques industrials en el foment del creixement econòmic després de la crisi financera a Espanya , Portugal i Grècia. El projecte d’investigació del dr. Chorafakis estarà finançat a través del programa de beques d’investigació europea Marie Curie.

A més del seu doctorat de la Universitat de Cambridge, el dr. Chorafakis té un Màster en Economia per la Universitat de Londres, un Màster en Estudis del Desenvolupament per la London School of Economics, i un Màster en Planificació Regional i Urbana també per la London School of Economics. Després de treballar durant diversos anys en la Comissió Europea en matèria de recerca i innovació i les polítiques regionals, el dr. Chorafakis torna a l’acadèmia per a continuar la investigació científica.