Pierre Magontier i Kinga Tchorzewska, nous doctorands a l’IEB

L’IEB ha incorporat dos nous doctorands recentment, el francès Pierre Magontier i la polonesa Kinga Tchorzewska.

Magontier és llicenciat en Ciències Polítiques i va obtenir un màster en Economia a l’Université Catholique de Louvain amb una tesi sobre les migracions com a conseqüència del clima, la urbanització i el creixement. En la seva etapa a l’IEB, centrarà la seva investigació en les següents línies: economia urbana, economia pública, economia mediambiental, teoria del creixement i dinàmica de la migració.

Tchorzewska, per la seva banda, és llicenciada en Economia per la Universitat d’Edinburgh i va obtenir un màster en Economia i Finances a la Universitat Pompeu Fabra. A més, ha sigut assistent de recerca a l’ IESE Business School i becària al departament de cooperació internacional del Ministeri d’Afers Exteriors del govern de Polònia. Actualment centra la seva investigació en l’economia energètica, l’economia pública i l’economia del desenvolupament.