L’invetigador de l’IEB, Gianmarco Daniele, obté la beca Juan de la Cierva

L’investigador de l’IEB, Gianmarco Daniele, ha estat un dels investigadors postdoctorals guanyardors de la beca Juan de la Cierva, que cada any concedeix el Ministeri d’Economia i Competitivitat pel foment de la recerca i l’impuls dels projectes dels nous doctorants. La duració de la beca és de dos anys i compta amb una dotació de 25.000 € per any.
Des de la seva arribada a la Facultat d’Economia i Empresa de la UB i a l’IEB al 2015, Daniele ha centrat la seva recerca en l’anàlisi del crim organitzat a Itàlia, la organització de dinasties polítiques en òrgans municipals i estatals i la relació entre clans familiars i capital social. En l’actualitat, Daniele investiga el funcionament de l’economia informal a la Índia a través de l’activitat dels venedors ambulants. La beca Juan de la Cierva servirà per ampliar el camp d’investigació d’aquesta recerca.