Seminar: Joan Monràs (Universitat Pompeu Fabra): «Floating population: consumption and location choices of rural migrants in China»

ROOM 1038 – 14.30h

Seminar: Dalia Ghanem (University of California, Davis) – «Testing and Correcting for Attrition Bias in Randomized Experiments»

ROOM 1038 – 14.30h

WORKSHOP “PANDEMIC CRISIS AND DEMOCRATIC PREFERENCES”

ROOM 1038 – 9h-16.10h

Seminar: Cecilia García Peñalosa (Aix Marseille School of Economics) – «What drives male support for female suffrage? Evidence from Switzerland»

ROOM 1038 – 14.30h

Seminar: Eva Mörk (Uppsala University): «To Work or not to Work – Effects of Temporary Public Employment on Future Employment and Benefits»

ROOM 1038 – 14.30h

Seminar: Pablo Brañas (Universidad Loyola Andalucía) – «Running experiments with teenagers: Challenges and some results»

ROOM 1038 – 14.00h