Seminar: Pablo del Rio (CSIC & IEB): «The economic analysis of renewable energy auctions: challenges of a new research agenda»

SALA DE RECEPCIONS – 14.30h

Seminar: Daniel Davi-Arderius (Chair of Energy Sustainability) – «Environmental impacts of redispatching in the decarbonized electricity Systems»

SALA DE RECEPCIONS – 14.30h

Seminar: Kinga Barbara Tchórzewska (Kozminski University & IEB) – «How climate change will affect the energy supply? Empirical evidence from Poland»

SALA DE GRAUS – 14.30h

XI INTERNATIONAL ACADEMIC SYMPOSIUM: Green investments for the energy transition

Mar Reguant (Northwestern University), Juan-Pablo Montero (Pontificia Universidad Católica de Chile)

HYBRID SEMINAR: Stefan Lamp (Universidad Carlos III de Madrid): «Energy Tax Exemptions and Industrial Production»

HYBRID – 14.30h – SALA DE GRAUS

Rosellón, Juan