L’IEB s’adjudica un ajut del Ministeri d’Educació i Ciència

L’IEB s’adjudica un ajut del VI Pla Nacional de R+D+I del Ministeri d’Educació i Ciència

L’Institut d’Economia de Barcelona (IEB) s’ha adjudicat un ajut per a la realització de projectes dins del Programa Nacional de Projectes d’Investigació Fonamental, en el marc del VI Pla Nacional d’Investigació Científica, Desenvolupament i Innovació Tecnològica 2008-2011 del Ministeri d’Educació i Ciència del govern espanyol. Els ajuts s’adreçaven a centres públics de R+D+I sense ànim de lucre, centres tecnològics i entitats sense ànim de lucre vinculades a la ciència, la tecnologia, la investigació i la innovació.

El projecte competitiu seleccionat ha estat “Ciudades prósperas: Economías de aglomeración, innovación y políticas públicas”, dirigit per l’investigadora de l’IEB Elisabet Viladecans Marsal. La referència adjudicada a aquest projecte ha estat ECO2010-16934/ECON.

El projecte s’ha adjudicat l’ajut dins del subprograma de Projectes d’Investigació Fonamental no orientada, que pretén promoure la investigació de qualitat tant per la internacionalització de les activitats i la publicació dels resultats en fòrums d’alt impacte científic i tecnològic com per la seva contribució a la solució de problemes de la societat espanyola.