L’IEB presenta l’’Informe IEB sobre Federalisme Fiscal i Finances Públiques 17’ al Cercle d’Economia

El Cercle d’Economia acollirà, el proper DIMECRES 21 DE FEBRER, a partir de les 12H, la presentació de l’’Informe IEB sobre Federalisme Fiscal i Finances Públiques 17’.
A l’acte participarà l’investigador de la Universitat de Barcelona i de l’IEB, Oriol Escardíbul, que presentarà les conclusions del seu article ‘Qualitat del professorat i rendiment acadèmic dels estudiants’.
La jornada comptarà amb la intervenció del doctor Óscar Marcenaro, de la Universitat de Màlaga, que oferirà la ponència ‘Incentivar salarialment al professorat, val la pena?’.
ACTE: Presentació de l’’Informe IEB sobre Federalisme Fiscal i Finances Públiques’
DIA: Dimecres, 21 de febrer
LLOC: Cercle d’Economia. C/Provença, 298 (Barcelona)
Programa