L’IEB prepara un simposi sota el títol “El sistema fiscal espanyol en temps de crisi: canvis o Reforma? “

La trobada se celebrarà el 4 i 5 de desembre i comptarà amb la participació del professor Richard Blundell

L’Institut d’Economia de Barcelona (IEB) reunirà acadèmics i professionals de l’àmbit privat i públic per discutir sobre la situació del sistema fiscal espanyol i la disjuntiva entre aplicar canvis o fer-ne una reforma global. El simposi se celebrarà el 4 i 5 de desembre a l’edifici de La Pedrera (Barcelona). A més, la trobada comptarà amb la participació del catedràtic del University College of London i editor del Mirlees Review, el professor Richard Blundell, que pronunciarà una conferència.

Els detalls del simposi, dirigit especialment a acadèmics, policy makers de tot el país i assessors, es donaran a conéixer en aquesta mateixa web.