L’IEB obre el curs amb el ‘VII Workshop on Economics of Education’

“Evaluation of education and training policies’. Aquest ha estat el títol del ‘VII Workshop on Economics of Education’ organitzat per l’IEB, juntament amb la Universitat de Barcelona (UB) i la Xarxa de Referència en Economia Aplicada, i que es va celebrar a principis de mes a la facultat d’Economia de la UB. Durant dos dies, els investigadors van presentar els seus treballs centrats en l’avaluació de les polítiques públiques sobre educació i en el seu impacte en termes de resultats i d’innovació.
Els investigadors de l’IEB, Oriol Escardíbul i Jorge Calero, van ser els encarregats de donar pas als 10 papers que es van presentar durant els dos dies que va durar el Workshop.
L’event també va comptar amb dos convidats de primer ordre, com l’investigador de la University of Bristol, Simon Burgess, que va presentar la conferencia “Using Behaviour Incentives to Improve Performance on High Stakes Tests: Evidence from a Field Experiment”, i el professor de la University of Milan, Massimiliano Bratti, encarregat de la ponència “The importance of Being ‘Right on Track’: Wrong Upper Secondary School Track Choice and Grade Retention”.