L’IEB obre convocatòria per investigadors de post-doc en els àmbits d’Economia Pública, Economia Urbana i Microeconomia Aplicada

L’Institut d’Economia de Barcelona (IEB), de la Universitat de Barcelona (UB), ha obert una convocatòria per trobar investigadors post-doctorals especialitzats en els camps d’Economia Pública, Economia Urbana i Microeconomia Aplicada. Els seleccionats s’incorporarien a l’IEB el setembre de 2016 i, al marge de la seva funció investigadora, s’integrarien al departament d’Economia Pública de la facultat d’Economia de la UB, des d’on farien classes.
Els interessats podran presentar la seva candidatura fins el 29 de novembre i podran completar el seu doctorat fins el juliol de 2016. Per oposar a les places, hauran d’enviar el seu CV, una còpia del seu darrer treball, una carta de presentació i dues cartes de recomanació.
Les candidatures es podran de presentar a través de la web Econ Job Market (https://econjobmarket.org/) i del correu ieb.calls@ub.edu, amb títol ‘Application for post-doc’ com a tema del mail.
Els responsables de l’IEB estaran disponibles per entrevistes durant el 40 Simposi de l’Associació Espanyola d’Economia-Spanish Economic Association (SAEe), que es celebrarà a Girona entre el 10 i el 12 de desembre de 2015.
Aquesta és la sisena vegada que l’IEB acut al Job Market per trobar nous investigadors, en la que és una aposta per potenciar el capital humà de l’institut seguint els criteris internacionals de captació de talent.