L’IEB i la Facultat d’Economia i Empresa premien l’excel·lència investigadora

L’Institut d’Economia de Barcelona i la Facultat d’Economia i Empresa han atorgat el Premi FEE-Ieb a l’excel·lència investigadora 2011 als professors:

Pilar Abad, Helena Chulià i Marta Gómez-Puig, per l’article «EMU and European government bond market integration» (publicat a Journal of Banking and Finance)

Rafael González-Val per l’article «The evolution of U.S. city size distribution from a long-term perspective (1900-2000)» (publicat a Journal of Regional Science)

Jesús Marín-Solano i Jorge Navas per l’article «Consumption and portfolio rules for time-inconsistent investors» (publicat a European Journal of Operational Research). El guardó, que té com a objectiu promoure la recerca, està dotat amb 6.000€ i premia articles publicats a revistes de referència en l’àmbit de l’Economia al llarg de l’any 2.010.