L’IEB acull un seminari sobre els condicionants de l’empleabilitat de les persones

La doctoran de la Université Catholique de Louvain i de la Universitat d’Stockholm, Paola L Montero, serà una de les conferenciants convidades aquesta setmana a l’IEB. Montero oferirà el proper dimecres 25 de març la xerrada ‘Social networks, commuting and (un)employment rates’, en la que analitzarà els factors que determinen que una persona sigui més o menys empleable, com, per exemple, el seus lligams socials o la seva flexibilitat a l’hora de traslladar-se per anar a la feina. ¿Existeix una relació entre l’èxit en troba feina i ampliar les opcions de recerca de treball? El seminari tindrà lloc aquest dimecres a l’aula 321 de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB.
Aquesta setmana també hi haurà seminaris sobre política i crim. El dia 24, el professor de l’Aix-Marseille School of Economics (AMSE), Marc Sangnier donarà la xerrada ‘Political connections and insider trading’ (Aula 320), mentre que dijous 26 serà el torn de Paolo Pinotti, de la Bocconi University, que oferirà el seminari ‘Make war to live in peace: criminal-electoral violence in Southern Italy’ (Aula 320).