La investigadora Judit Vall s’incorpora a l’equip de recerca de l’IEB

L’IEB compta amb una nova investigadora després de la incorporació de la professora Judit Vall, provinent de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) de Barcelona. Vall ha estat directora de recerca del Centre for Research in Economics and Health de la UPF i investigadora col·laboradora de l’Institute of Labor Economics (IZA).La investigadora s’incorporarà al programa d’Investigació d’Anàlisi de Sistemes Impositius de l’IEB.
Vall és economista especialitzada en evaluació de polítiques públiques i mètodes d’anàlisi quantitatius. En els últims anys ha centrat les seves recerques en l’àmbit de l’economia de la salut i l’economia laboral i ha combinat l’ensenyament en institucions com la University of Essex, la Toulouse School of Economics i la State University of New York at Stony Brook amb la participació en projectes per organitzacions com UNICEF, la Comisió Europea o The National Bureau of Economic Research (NBER).