La investigadora especialitzada en l’economia de l’educació Zelda Brutti s’incorpora a l’IEB

La plantilla d’investigadors de l’IEB ha incorporat recentment a Zelda Brutti com a investigadora post-doctoral. La italiana és doctora en Economia per l’European University Institute de Florència i ha centrat la seva recerca en l’economia de l’educació i el desenvolupament. Algunes de les seves investigacions prèvies tracten temes com els resultats heterogenis de descentralitzar l’educació pública i els efectes dels germans en el rendiment cognitiu, entre d’altres.

En el transcurs de la seva etapa a l’IEB, explica l’investigadora, aprofundirà en els estudis sobre la qualitat docent i iniciarà nous projectes per veure quina és la relació entre la distribució geogràfica dels docents i la desigualtat educativa, així com analitzar els efectes del pla Bolònia en el mercat laboral.