Investigadors visitants en Federalisme Fiscal, Economia Política i Economia de la Imposició 2009

tancada 28-09-2009

Document adjunt:

L’IEB ofereix diverses modalitats de col·laboració:

INVESTIGADORS VISITANTS

L’IEB ofereix a investigadors d’altres universitats la possibilitat de realitzar estades temporals de col·laboració amb investigadors de l’IEB.

Existeix també la possibilitat d’impartir cursos de curta durada en el programa de Màster Oficial en Economia de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona i en la Summer School in Public Economics que l´IEB organitza anualment. En els últims anys, hem comptat amb la presència, entre d’altres, de Peter Lambert, Robin Boadway, Helmuth Cremer, Craig Brett, Jan Brueckner, John Wilson, Tim Coelli, Michael Lechner, Jeffrey Smith, Andrew Street, Jack Mintz, Clemens Fuest, Ben Lockwood, James Snyder, Attila Varga, Ajay Agrawal, Stefano Breschi, Francesco Lissoni, Coro Chasco i Philip McCann..

CONVOCATÒRIA: investigadors visitants en Federalisme Fiscal, Economia Política i Economia de la Imposició.

Més informació al document adjunt.