Experts en Economia de l’Educació recomanen protegir l’escola primària i els barris més pobres de les retallades

Anna Vignoles (Institute of Education-University of London & Institute for Fiscal Studies) i Víctor Lavy (Hebrew University of Jerusalem & University of Warwick & NBER) adverteixen que les seves investigacions demostren que la reducció de recursos en Educació comporta un empitjorament dels resultats dels alumnes.

Davant la recessió i la necessitat de reduir pressupostos, tots dos recomanen ser selectius i evitar les retallades a l’escola primària i als centres de barris humils. Vignoles i Lavy han participat en el III Workshop on Economics of Education: Improving Quality in Education (September 12-13), organitzat per l’Institut d’Economia de Barcelona.