El doctorant de l’IEB Ilias Pasidis rep una beca per finançar la seva estada de recerca a l’estranger

La Societat Econòmica Barcelonesa d’Amics del País (SEBAP) va fer entrega, el passat dimarts a l’Ajuntament de Barcelona, de les beques que atorga per dotar de finançament estades de recerca a l’estranger. I una d’elles va recaure en el doctorant de l’IEB, Ilias Pasidis, que es troba al Departament d’Economia de la Brown University de Providence (Estats Units) analitzant l’impacte de les noves infraestructures en els processos de suburbanització a les ciutats europees.
Pasidis és estudiant de segon any del Doctorat d’Economia, adscrit al Departament d’Economia Pública, Economia Política i Economia Espanyola de la Universitat de Barcelona i ha centrat les seves línies de recerca en l’economia urbana, l’economia regional i l’economia del transport.
Els premis SEBAP reconeixen cada any els projectes que contribueixen al progrés econòmic i social del país en àmbits com l’educació, la cultura, el coneixement, el comerç, l’atenció social i les noves tecnologies.