ca

Notícies

Rosa Sanchis-Guarner i Jenifer Ruiz-Valenzuela s’incorporen a l’IEB com a investigadores

Les economistes Rosa Sanchis-Guarner i Jenifer Ruiz-Valenzuela s’acaben d’incorporar com a investigadores a l’Institut d’Economia de Barcelona (IEB) i professores lectores a la Facultat d’Economia de la Universitat de Barcelona (UB). La professora Sanchis-Guarner és doctora per la London School of Economics (LSE) i fins fa ben poc treballava com a investigadora a la Queen Mary University of London. Anteriorment, va desenvolupar la seva carrera a la Imperial College Business School i al Centre for Economic Performance de la pròpia LSE, concretament al Urban Programme. Els seus àmbits d’especialització són l’economia urbana, l’economia del transport, l’avaluació de les polítiques públiques i la microeconomia aplicada.

La professora Jenifer Ruiz-Valenzuela és doctora pel European University Institute. També és investigadora associada del Centre for Economic Performance de la LSE, coordinadora de l’àrea de gènere i desigualtat del Centre de Polítiques Econòmiques d’Esade, i editora del blog d’economia ‘5centims.cat’. Anteriorment, havia treballat com a economista a l’Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmics (OCDE) i al Banc d’Espanya. La professora Ruiz-Valenzuela és experta en economia de l’educació, economia del treball i economia pública.