ca

Info IEB
Altres
Les polítiques de mercat de treball a Espanya: una reforma necessària

Info IEB Número 19, Maig 2014

La crisi econòmica actual i la dramàtica destrucció d’ocupació que ha provocat han tornat a posar sobre la taula el problema de la desocupació massiva. El febrer de 2012 s’aprova la reforma laboral més àmplia de les darreres dècades amb l’objectiu d’avançar cap a un model basat en la denominada “flexiseguretat”, que combina alts nivells de flexibilitat (costos d’acomiadament baixos) i una elevada protecció a l’aturat (prestacions generoses tot i que condicionades) i que està en plena sintonia amb les propostes realitzades per la Comissió Europea.

Download PDF