ca

IEB Report
Federalisme Fiscal
L’ascens de nous partits polítics en les democràcies occidentals

IEB Report 2/2020: L’ascens de nous partits polítics en les democràcies occidentals

L’Institut d’Economia de Barcelona (IEB) dedica l’IEB Report núm. 2 de l’any 2020, coordinat per l’investigador i professor Matteo Gamalerio, a tractar de les causes de la fragmentació política que ha experimentat Europa en la darrera dècada, amb l’aparició de nous partits i l’auge del populisme. El focus se centra en la gran recessió econòmica del 2008, però els estudis realitzats apunten que hi pot haver una segona onada, deguda a la COVID-19, que podria exacerbar aquesta tendència.

Download PDF