La Memòria 2021 de l’IEB, un resum exhaustiu de l’any del vintè aniversari

L’Institut d’Economia de Barcelona (IEB) acaba de publicar la seva Memòria anual, en la qual recull l’activitat de l’entitat al llarg del 2021, any en què ha commemorat el vintè aniversari. El document dona compte d’un any marcat especialment per les diverses activitats programades amb motiu dels 20 anys de trajectòria de l’entitat.

La Memòria recull, de forma destacada, informació sobre l’activitat principal i la raó de ser de l’IEB: la recerca. Així, hi apareixen les publicacions dels nostres investigadors a revistes JCR i en altres revistes acadèmiques, com també els llibres i els capítols de llibres publicats en editorials de prestigi. Igualment, s’hi detallen les publicacions i les actuacions de caràcter més divulgatiu.

La Memòria també recull, entre molts altres temes, els actes organitzats al llarg de l’any. A més dels seminaris celebrats, destaquen actes com l’IEB Annual Symposium on Energy Sustainability i els nostres Summer Workshops in Political Economy, Public Policies: Gender & Health, i Taxation. Igualment, la Memòria explica que, per primera vegada, l’IEB va ser el responsable d’organitzar, junt amb el CEMFI i el CEPR, l’Annual Conference on Urban and Regional Economics.

Tot això i moltes altres qüestions queden reflectides en aquesta Memòria 2021 de l’IEB, que es presenta amb un nou format, completament redissenyat i totalment interactiu, la qual cosa contribueix a una millor lectura del document.