Notícies

Més de 120 persones participen en les XXVII Jornades de l’Associació d’economia de l’Educació, celebrades a l’IEB

L’Institut d’Economia de Barcelona, la Universitat de Barcelona i la Associació d’Economia de l’Educació (AEDE) van organizar, entre el 28 i el 29 de juny, les XXVII Jornades de l’AEDE, en les que investigadors referents van exposar els seus anàlisis sobre politiques, eficiència i la relació entre plans d’estudi i mercat de treball en l’àmbit de l’educació. Les jornades van comptar amb la participació de 122 persones.

A més de les taules de discussió sobre eficiència i productivitat, educació i qüestions de gènere, habilitats, mercat laboral i retorns econòmics, entre altres, les jornades vam comptar amb la presència de dos Keynotes destacats: Lorraine Dearden (UCL – Institute of Education & IFS) i Kristof de Witte (KU Leuven).

Dearden va analitzar els models de finançament universitari, posant èmfasi en els programes de beques i els sistemes de crèdits universitaris. De Witter, per la seva banda, va avaluar les polítiques destinades a millorar el rendiment d’alumnes de baix nivell socioeconòmic.