ca

Notícies

L’investigador postdoctoral, Matteo Gamalerio, s’incorpora al programa de Federalisme Fiscal de l’IEB

El doctor en Economia per la Universitat de Warwick, Matteo Gamalerio, s’incorpora al programa d’investigació en Federalisme Fiscal de l’IEB, on treballarà com a investigador postdoctoral en treballs relacionats amb Economia Política i Finances Públiques.

A més d’acabar la seva tesi doctoral, a la Universitat de Warwick va publicar diversos Papers relacionats amb els camps de l’Econometria Aplicada i Economia de les migracions, i va exercir com a professor d’Econometria.