L’IEB veu reconeguda la seva tasca a la convocatòria SGR

L’Institut d’Economia de Barcelona (IEB) ha estat reconegut per la Generalitat de Catalunya a la darrera convocatòria SGR-Cat 2021, com a grup de recerca consolidat amb finançament competitiu.

La proposta seleccionada inclou la recerca realitzada pels investigadors de l’IEB en els àmbits de l’economia pública, l’economia urbana i la sostenibilitat energètica. La resolució destaca l’alta productivitat científica de l’IEB, present a les revistes més prestigioses; la seva estructura sòlida i consolidada, amb línies de recerca clares; la qualitat en la supervisió dels doctorands; la seva capacitat d’atreure els nous doctorats, i les seves relacions amb les empreses, amb l’Administració i amb altres institucions.

L’objectiu de la convocatòria SGR és oferir suport transversal a investigadors a totes les etapes de la seva carrera científica, sigui quin sigui el seu àmbit de coneixement, fent èmfasi especialment en la “identificació de nous investigadors i investigadores” . Aquest reconeixement pretén que els centres de recerca puguin reforçar el seu impacte científic, econòmic i social, a més de promoure la seva projecció internacional.

Aquesta convocatòria de reconeixement i finançament s’adreça a tots els grups de recerca de les universitats del sistema universitari de Catalunya, els centres de recerca públics i privats, les fundacions hospitalàries i les infraestructures científiques i tècniques singulars, amb personalitat jurídica pròpia i amb seu a Catalunya.