Notícies

L’IEB presenta un vídeo que resumeix la seva transcendència i els seus 20 anys de trajectòria

La importància de la recerca en economia en el marc de la societat: aquest és un dels punts de què tracta el vídeo que l’Institut d’Economia de Barcelona (IEB) acaba de presentar amb motiu dels seus 20 anys de trajectòria. I ho fa a través dels seus investigadors, professors i catedràtics de la Universitat de Barcelona (UB) i de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
El vídeo també posa en relleu, a través dels seus corresponents directors de programa, les sis àrees prioritàries de recerca que l’IEB ha abordat al llarg d’aquests anys i que tenen el seu reflex en sis programes de recerca: federalisme fiscal, ciutats, infraestructures i transport, anàlisi de sistemes impositius, sostenibilitat energètica i polítiques públiques.
Així mateix, aquest repàs audiovisual de l’essència de l’IEB posa en relleu la importància de l’esforç comú i de la col·laboració publicoprivada. I ho fa reconeixent les empreses i institucions que fan possible aquest projecte.