L’IEB incorpora dos nous doctorands de perfil marcadament internacional

L’Institut d’Economia de Barcelona (IEB) compta amb dos nous estudiants de doctorat, matriculats al PhD in Economics de la Universitat de Barcelona (UB). Els nous doctorands tenen el perfil internacional que presenten en les seves trajectòries tots els estudiants que actualment estan desenvolupant la tesi en el marc de l’IEB. Les noves incorporacions són Julia McGee (Canadà) i Mengwei Lin (Xina).

Julia McGee va estudiar Econòmiques a la Universitat de Dalhousie (Canadà) i va cursar un Màster en Economia a la Barcelona School of Economics (UPF). També ha fet un Màster en Ciutats i Tecnologia a l’Institut d’Arquitectura Avançada de Catalunya. Els seus temes d’interès tracten de l’economia urbana i, en particular, se centren en l’estudi dels canvis de les amenities dels centres de les ciutats i les implicacions que tenen en el benestar dels seus residents. Les seves directores de tesi són la catedràtica Elisabet Viladecans i la professora Rosa Sanchís, totes dues de la UB i investigadores de l’IEB.

Mengwei Lin ve de la Universitat d’Edimburg (el Regne Unit), on ha estudiat un Màster en Economia. Prèviament, es va llicenciar en Econòmiques a la Universitat de Shenzhen (Xina). Als darrers mesos, ha fet tasques d’assistent de recerca al China Development Institute. Els seus temes d’interès estan relacionats amb l’economia de l’educació i l’economia pública. Els seus directors de tesi són Andreu Arenas i Jenifer Ruiz-Valenzuela, professors d’Economia de la UB i investigadors de l’IEB.