L’IEB inaugura el Workshop on Economics of Taxation & Social Expenditure

L’IEB ha inaugurat aquest matí una nova edició del Workshop on Economics of Taxation & Social Expenditure, que aquest any analitzarà els reptes que afronta l’estat del benestar i potencials soluciones a qüestions com la gestió de la despesa o l’obtenció de recursos per crear i mantenir polítiques públiques.

El workshop compta amb 43 inscrits que descobriran les aportacions de diferents papers amb investigacions sobre qüestions com impostos, mobilitat, harmonització impositiva, i despesa social en camps com les pensions, l’atur i la salut.

L’esdeveniment compta amb la participació de dos keynotes de referència, com l’investigador de la University of Copenhagen, Claus Thustrup Kreiner, que oferirà la ponència ‘Preference Heterogeneity Wealth Inequality and Wealth Taxation’, i el professor de la Stanford University, Mark Duggan, que tancarà el programa amb la conferència ‘The Impact of Disability Insurance on Labor Supply: Evidence for U.S. Military Veterans’.