L’IEB inaugura el seu nou programa de Polítiques Públiques

L’IEB ha ampliat el seu panell d’àrees temàtiques d’investigació amb la creació del Programa de Polítiques Públiques. Aquest nou programa està dirigit pels investigadors de l’IEB Daniel Montolio i José García Quevedo, i integra l’anterior Pograma de Capital Humà. Així, a més de fomentar l’anàlisi relacionat amb l’educació i el capital humà, aquesta nova àrea recollirà treballs sobre innovació, mercat de treball, economia de la salut i seguretat fonamentalment des de la perspectiva econòmica.

El programa es proposa fomentar la investigació relacionada amb el disseny, la implementació i l’avaluació de polítiques públiques que tinguin com a objectiu satisfer les demandes socials i millorar el benestar dels ciutadans.

A més de Montolio i García Quevedo, el programa comptarà amb Zelda Brutti, Judit Vall, Javier Vázquez, Oriol Escardíbul, Martí Parellada, Josep Lluís Raymond i Esteve Sanromà com a investigadors; Mauro Mediavilla, Pere Arqué Francisco Mas com a investigadors associats; i Juan Ducal, Jordi Planelles, Kinga Tchorzewska, Alessio Romarri i Magdalena Domínguez com a estudiants de doctorat.