L’IEB i Cuatrecasas subscriuen un acord de col·laboració

L’Institut d’Economia de Barcelona (IEB) i Cuatrecasas han signat un conveni en virtut del qual el despatx d’advocats col·laborarà amb el programa de recerca sobre “Anàlisi de sistemes impositius”.

El programa, dirigit per Alejandro Esteller-Moré, catedràtic d’Economia Pública de la Universitat de Barcelona (UB), té com a objectiu promoure la recerca de qualitat en l’àmbit de la fiscalitat, centrant-se en la recerca empírica i l’anàlisi del sistema impositiu espanyol, amb la finalitat de generar coneixement socialment útil en aquest camp.

Segons el catedràtic i investigador de l’IEB Alejandro Esteller, l’acord amb Cuatrecasas permetrà “enfortir la col·laboració entre el món de l’acadèmia i el dels professionals de l’àmbit de la fiscalitat, cosa totalment necessària per fer recerques amb impacte en la societat”.

La col·laboració amb Cuatrecasas permetrà, a més, potenciar activitats que es realitzen habitualment, com el Fòrum Fiscal IEB, i dur a terme noves actuacions en aquest àmbit. Álvaro Escuder, soci de Cuatrecasas, subratlla en aquest sentit que “la col·laboració amb l’IEB en un tema tan important i tan actual com el de la fiscalitat reforça el vessant social de la nostra entitat. Estem convençuts que el vincle que establim serà molt fructífer per a tots els ciutadans”.