ca

Notícies

La professora Cristina Bellés-Obrero, experta en polítiques públiques, s’incorpora com a investigadora a l’IEB

L’economista Cristina Bellés-Obrero s’ha incorporat com a investigadora a l’Institut d’Economia de Barcelona (IEB). La professora Bellés-Obrero és doctora en Economia per la Universitat Pompeu Fabra i ha estat reconeguda amb una beca Beatriz de Pinós, programa que té com a finalitat l’atracció de talent investigador postdoctoral.

La nova investigadora de l’IEB és experta en economia de la salut, economia de la família i economia de l’educació. Als darrers anys, ha exercit com a investigadora a la University of Mannheim (Alemanya).

Les seves principals línies de recerca als propers anys giraran al voltant de l’estudi de polítiques que tenen com a objectiu la reducció de la incidència de la violència de gènere, així com els efectes sobre la salut de les polítiques del mercat laboral i de les pensions. La investigadora també està interessada a estudiar quines polítiques són més efectives per reduir els matrimonis infantils i els embarassos adolescents en països en via de desenvolupament.