ca

Notícies

La professora Caroline Coly, experta en economia laboral i de gènere, nova investigadora de l’IEB

L’economista Caroline Coly s’acaba d’incorporar com a investigadora a l’Institut d’Economia de Barcelona (IEB) i professora de la Facultat d’Economia de la Universitat de Barcelona (UB). Formarà part del grup d’investigadors que conformen el programa de Polítiques Públiques de l’IEB. La professora Coly és doctora en Economia per la Paris School of Economics (França) i arriba a l’IEB després d’haver exercit d’analista a l’Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmics (OCDE) i d’investigadora ala Università Bocconi (Itàlia) a l’AXA Research Lab on Gender Equality.

Els àmbits d’especialització de la professora Coly són l’economia laboral i l’economia de gènere. La seva tesi doctoral es va titular Three essays on gender inequalities in the labor market. Les seves recerques principals han abordat qüestions com l’impacte dels acords d’igualtat professional en les desigualtats de gènere a les empreses, els efectes del moviment #MeToo en el mercat laboral francès i l’evolució de les desigualtats de gènere en els sindicats dels Estats Units.