Notícies

La investigadora de l’IEB, Maria Teresa Costa, rep el Premio Energía y Sociedad en els XXIX Premis de la Energia

El Club Español de la Energía (Enerclub) ha celebrat la XXIX edició dels Premios de la Energía, que reconeixen el treball de professionals de la comunicació i investigadors per la seva contribució en apropar el món de l’energia a la societat. Entre els premiats destaca la presència de la directora de la càtedra de Sostenibilitat Energètica de l’IEB i de la Universitat de Barcelona, Maria Teresa Costa.

La investigadora de l’IEB va rebre el Premio Energía y Sociedad, com a reconeixement a la seva dilatada trajectòria professional i a la seva contribució al sector energètic. Costa va rebre el premi de mans de la ministra per la Transició Ecològica, Teresa Ribera, i del president d’Enerclub, Miguel Antoñanzas, que van destacar el Reconocimiento a la Excelencia Investigadora amb que compta l’acadèmica des de 2016, gràcies a les seves nombroses publicacions científiques i conferències sobre energia, indústria i empresa.