La doctoranda Kinga Tchorzewska participa al Simposi dels Premis IND+I Science

Kinga Tchorzewska, doctoranda de l’Institut d’Economia de Barcelona, va participar el proppassat 6 de febrer al Simposi de la segona edició dels Premis IND+I Science. Com a guanyadora en la categoria ‘Indústria verda per al creixement sostenible’, Tchorzewska va dictar una conferència sobre el tema de la seva recerca: l’efectivitat dels impostos ambientals a l’hora de promoure l’adopció de tecnologies d’eficiència energètica per tal de reduir la contaminació a les empreses manufactureres.

El Simposi fou inaugurat per Carles Ruiz, alcalde de Viladecans i secretari del Pacte Industrial, i també va participar en la inauguració el vicerector d’Emprenedoria, Transferència i Innovació de la Universitat de Barcelona (UB).

Els Premis IND+I Science són promoguts pel Pacte Industrial, junt amb l’IND+I, la Universitat Politècnica de Catalunya, la UB, l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i el Pla Estratègic Metropolità de Barcelona (PEMB). L’objectiu de l’IND+I Science és reconèixer, divulgar i fer realitat l’aplicació de la recerca que es desenvolupa a les universitats catalanes o que duen a terme estudiants catalans en universitats estrangeres, i vol ser un espai aglutinador que promogui la transferència del coneixement a les polítiques públiques.

El Pacte Industrial de la Regió Metropolitana de Barcelona és una associació constituïda l’any 1997 amb la missió de configurar una aliança estratègica entre administracions públiques, organitzacions empresarials i sindicats per tal d’impulsar la competitivitat de la indústria, fomentar la creació d’ocupació i millorar la cohesió social i la sostenibilitat en el territori metropolità.