Judit Vall, nova professora agregada de la Universitat de Barcelona

La doctora Judit Vall, investigadora de l’Institut d’Economia de Barcelona (IEB), ha estat nomenada professora agregada de la Universitat de Barcelona (UB). Vall és membre del Departament d’Economia de la Facultat d’Economia i Empresa. La nova professora agregada, que és experta en economia de la salut i en economia laboral, anteriorment havia estat directora de Recerca del Centre de Recerca en Economia i Salut de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i ha estat professora adjunta de la Universitat de Girona.

La professora Vall –que ha estat involucrada en projectes internacionals del NBER, la UNICEF i la Universitat de Cambridge–, va ser becària de recerca predoctoral Marie Curie a la Universitat de Maastricht, on es va doctorar al juliol del 2010. Després de defensar la tesi doctoral, va ser becària postdoctoral Robert Solow de la UPF. Ha estat investigadora visitant a la Universitat d’Essex, a la Toulouse School of Economics i a la State University of New York a Stony Brookcon amb una beca Fulbright Schuman.