Notícies

Els investigadors de l’IEB, Oriol Escardíbul i Anna Matas, participen en la presentació de la Nota d’Economia número 104 de la Generalitat

La Generalitat de Catalunya ha presentat la Nota d’Economia número 104, coordinat per la Directora general d’Anàlisi Econòmica i exinvestigadora de l’IEB, Marta Curto, en el que s’analitza la situació pre i post crisi de l’economia catalana i s’enumeren les potencialitats i riscos actuals.

L’IEB va estar representat en la presentació amb els investigadors Oriol Escardíbul i Anna Matas, que van acompanyar al professor de la Universitat Autònoma, Xavier López Luján, a la taula rodona ‘Sobre les potencialitats de l’economia catalana’.

En les seves presentacions, els investigadors van analitzar el model de creixement més equilibrat que ha adoptat l’economia catalana després de la crisi, els objectius de futur i els àmbit de millora que encara presenta.