ca

Notícies

Els investigadors de l’IEB, José María Durán i Alejandro Esteller, presenten el llibre ‘Impuesto sobre Soceidades ¿Quo Vadis?’ al Instituto de Estudios Fiscales

La seu del Instituto de Estudios Fiscales (IEF) serà l’escenari per a la presentació del llibre dels investigadors de l’IEB, José María Durán i Alejandro Esteller, ‘Impuesto sobre Sociedades ¿Quo Vadis? Una perspectiva europea’, publicat per Publicacions UB.

L’acte, presidit pel director general del IEF, Alain Cuenca, girarà entorn a la tesi del llibre, que evidencia els obstacles que suposen pel mercat europeu la manca d’harmonització de l’impost sobre societats i que permet pràctiques com la deslocalització de beneficis per part de les empreses. Els investigadors analitzaran les propostes de la Comissió Europea i de l’OCDE i exposaran la seva visió sobre com han d’aplicar-se i quines conseqüències tindrien per a l’economia espanyola.

La jornada inclou la celebració d’una taula rodona en la que diversos experts en finances i representants públics reflexionaran sobre el propi Impost sobre Societats i será clausurada per la Secretària d’Estat d’Hisenda, Inés María Bardón Rafael.