Notícies

Els investigadores de l’IEB Dirk Foremny i Javier Vázquez-Grenno, nous professors agregats de la UB

Els investigadors de l’Institut d’Economia de Barcelona Dirk Foremny i Javier Vázquez han estat nomenats professors agregats de la Universitat de Barcelona. Aquest nomenament suposa un reconeixement dels seus treballs i trajectòries.

Dirk Foremny és doctor per la Universitat de Bonn (Alemanya) i les seves àrees d’interès són l’economia política, el federalisme i la política fiscal. Per la seva banda, Javier Vázquez-Grenno és doctor per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i els seus focus d’interès giren al voltant de l’econometria aplicada, l’economia de les migracions, l’economia laboral i les pensions.