Notícies

El catedràtic Clemens Fuest serà el keynote convidat al Foro Fiscal 3.0 de l’IEB

El president de l’Institute for Economic Resarch (IFO) i catedràtic de la Universitat de Münich, Clemens Fuest, serà el keynote convidat al Foro Fiscal 3.0 que l’Institut d’Economia de Barcelona (IEB) celebrarà el proper 10 de maig al Palau Macaya de Barcelona.

Fuest és un dels economistes de més prestigi a Europa. En la seva carrera ha combinat la seva tasca com a docent i investigador a universitats com les d’Oxford, Mannheim o Münich amb càrrecs en institucions com el Ministeri de Finances del govern alemany i la presidència a l’IFO, un dels grups de recerca en economia més influents del continent.

En la seva intervenció al Foro Fiscal, Fuest oferirà la ponència ‘L’harmonització de l’impost sobre societats’.