Antoni Garrido, investigador de l’IEB, Premi Joan Sardà Dexeus

Ha estat distingit en la categoria de millor llibre d’Economia i Empresa com a coautor de l’obra "Caixa Sabadell. Finances i acció social, 1859-2009"

Antoni Garrido, catedràtic d’Economia Aplicada de la Universitat de Barcelona (UB) i investigador de l’Institut d’Economia de Barcelona (IEB), ha estat guardonat amb el Premi Joan Sardà Dexeus de la Revista Econòmica de Catalunya que edita el Col·legi d’Economistes de Catalunya.

Garrido ha estat distingit dins de la categoria del premi millor llibre d’Economia i Empresa com a coautor de l’obra "Caixa Sabadell. Finances i acció social, 1859-2009", que repassa la història de l’entitat financera vallesana. Garrido va escriure el llibre conjuntament amb Josep M. Benaul (Professor Titular d’Historia Econòmica) i Carles Sudrià (Catedràtic d’Historia Econòmica), tots dos professors, com Garrido, de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB.

Atorgats per la Revista Econòmica de Catalunya des del 1996, aquests premis porten el nom del professor Joan Sardà Dexeus com a reconeixement per la seva tasca dins l’economia, i estan patrocinats pel Banc SabadellAtlántico.