AJUT A LA RECERCA IEB – DIPUTACIÓ DE BARCELONA

L’Institut d’Economia de Barcelona i la Diputació de Barcelona convoquen un ajut a la recerca sobre govern local de Catalunya. L’objectiu és finançar un treball inèdit sobre el finançament i la hisenda local i/o l’aplicació de mecanismes d’avaluació de l’eficiència en els governs locals. L’ajut té com a destinataris el professorat universitari en formació, alumnat universitari de postgrau, alumnat del darrer curs de Grau/Llicenciatura universitària i professionals de les diferents administracions públiques de Catalunya. El termini per presentar les sol•licitud finalitza el 30 de novembre.
Bases de la convocàtoria