Javier Vázquez, nou investigador post-doc de l’IEB

Les seves línies d’investigació se centren en l’economia de la migració, economia pública, seguretat social i econometria aplicada

Javier Vázquez Grenno s’ha incorporat al programa de recerca en Federalisme Fiscal de l’IEB després d’aconseguir una de les places convocades per l’Institut per a investigadors post-doc en Economia Pública. La plaça té una durada de tres anys.

Javier Vàzquez, de 37 anys, ha estudiat Economia a Uruguai i s’ha doctorat a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) amb una tesi sobre la immigració a l’estat espanyol dirigida pel professor Miguel Ángel López-García.

Com a investigador post-doc de l’IEB, Javier Vàzquez treballarà al programa de recerca en Federalisme Fiscal, dirigit pels professors Albert Solé-Ollé, i Núria Bosch-Roca, i podrà continuar també portant a terme investigacions en les seves pròpies àrees d’investigació.

Awarded by the Revista Econòmica de Catalunya since 1996, these prizes bear the name of Professor Joan Sardà Dexeus in recognition of his work in the field of economics, and are sponsored by the Banc Sabadell Atlántico.

Entre els criteris que ha valorat l’IEB a l’hora d’adjudicar aquesta convocatòria figuraven el coneixement de mètodes quantitatius i l’experiència investigadora o docent, així com un nivell fluït d’anglès i nocions d’espanyol. En el cas de Javier Vàzquez, a més d’aquestes dues llengües té coneixements de català i portuguès.